divendres, 25 d’abril del 2014

JO DENUNCIO


Jo denuncio la poca cultura musical del jovent d'avui dia. Actualment, la música no és apreciada ja que la música electrònica com, l’”electro dance”, el “house”, “reggaeton”, “techno”, etc, està fent que grans clàssics del rock, blues, pop passin a un segon pla.

La causa principal d’aquesta incultura és deguda a que el jovent està molt més en contacte amb la música electrònica que no pas amb la música rock. A les discoteques, per exemple, deixen entrar a menors d’edat i des de ben petits tenen una única referència musical que és l’electrònica.

Un clar exemple d’aquest poc coneixament d’altre música, és que vaig anar a un concert a Berga del gran clàssic de la música rock, Elliott Murphy i jo era la persona més jove del local. Tenia 17 anys.

Una solució a aquest problema, és que a les discoteques es limitessin a deixar entrar a majors d’edat o bé que es posi música més variada. A més a més, una altre possible solució és que a les escoles i instituts es donés més importància a la música i que els motivessin a conèixer la història de la música. Per exemple, a païssos com Anglaterra formen musicalment als joves des de ben petits i això fa que puguin tenir un coneixement molt més ampli.

Personalment m’agradaria encoratjar als joves que s’interesessin per uns altres estils de música i que creuin les seves fronteres musicals per tal que puguin arribar a tenir una gran cultura i fins i tot poder arribar preferir anar a un concert de l’Elliott Murphy que anar a la discoteca.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada